سايت بروكر PocketOption سايت بروكر PocketOption

فارکس حرفه ای

آموزش كش بك بروكر پاكت آپشن PocketOption

✨كش بك Cashback در بروكر پاكت آپشن PocketOption?
كش بك Cashback در واقع سرويسي است كه در آن درصدي از مبالغ واريزي استفاده شده پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن، به موجودي حساب پاكت آپشن كاربر بازگردانده مي شود. معامله گران در بروكر پاكت آپشن اين امكان را دارند كه تا 10 درصد از مبالغ خود را كش بك بگيرند.

زماني كه قابليت كش بك در بروكر پاكت آپشن را فعال كنيد، در روز اول هر ماه به صورت اتوماتيك يك كش بك به موجودي حساب بروكر پاكت آپشن شما اضافه مي‌شود. البته اين در صورتي است كه ضرر كل ماه قبل يا از زمان فعال سازي كش بك بيشتر از سود دريافتي معامله گر باشد.

در اين مطلب به نحوه استفاده و فعال سازي كش بك در پاكت آپشن و قابليت هاي جانبي ديگر كه مي‌توانيد در كنار معاملات و سودآوري در پاكت آپشن از آن استفاده كنيد تا بتوانيد تجربه معاملاتي خود را ساده‌تر كرده و سود خود را به حداكثر برسانيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

✨شرايط كش بك پاكت آپشن
توضيحات
⚡حداقل كش بك معامله پاكت آپشن
2 درصد
?حداكثر كش بك معامله پاكت آپشن
10 درصد
?مهلت و تاريخ انقضاي كش بك
1 سال
نحوه فعال سازي كش بك در پاكت آپشن
براي فعال سازي قابليت كش بك Cashback در پاكت آپشن مي‌توانيد به بخش بازار يا Market مراجعه كنيد و بر روي گزينه خريدها يا Purchases كليك كنيد. حالا در صفحه باز شده مي‌توانيد كش بك در دسترس را ببينيد و با انتخاب گزينه فعال سازي يا Activate آن را براي حساب خود فعال كنيد.

تاريخ كش بك بروكر پاكت آپشن معمولا به طور اتوماتيك در طول يك سال پس از فعال سازي به پايان مي‌رسد.

براي افزايش تاريخ انقضاي كش بك در وب سايت رسمي بروكر پاكت آپشن، نياز است كه به وسيله Gemهايي كه دريافت كرده‌ايد، يك كش بك با همان درصد قبلي خريداري كنيد تا زمان كش بك افزايش پيدا كند.

همينطور شما مي‌توانيد در پلتفرم بروكر پاكت آپشن نرخ درصد كش بك را نيز تا 10 درصد افزايش دهيد. اين كار را مي‌توانيد در هر زماني با خريد در بخش بازار يا Market بروكر پاكت آپشن انجام دهيد.

پس از خريد بالافاصله كش بك موردنظر براي حساب واقعي پاكت آپشن شما فعال مي‌شود و مي‌توانيد از آن بهره بگيريد و تا 10 درصد از مبلغ معاملاتي خود را به حساب بازگردانيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

قابليت معامله بدون ريسك پاكت آپشن PocketOption
قابليت معامله بدون ريسك پاكت آپشن همانطور كه از نامش پيدا است اين امكان را براي شما فراهم مي‌كند تا با لغو كردن يك معامله متضرر، سرمايه اصلي خود را بدون هيچ ريسكي بازگردانيد و امكان استفاده دوباره از آن را داشته باشيد.

براي اين كار شما بايد پس از ورود به سايت رسمي پاكت آپشن به بخش بازار يا Market برويد و در صفحه Risk Free، گزينه‌اي كه با مبلغ معامله شما هماهنگ است را انتخاب كنيد و روي دكمه Purchase و Confirm يا تاييد در صفحه باز شده كليك كنيد.

حالا كافي است كه به صفحه ها خريدها برويد و بونوس بدون ريسك را فعال كرده و بدون نياز به اينكه دوباره به واريز به حساب پاكت آپشن بپردازيد، يكي از معاملات متضرر خود را نجات دهيد و آن را دوباره سرمايه گذاري كنيد.

حالا پس از فعال سازي اين بونوس شما مي‌توانيد به راحتي معامله متضرر خود را لغو كنيد. كافي است كه به بخش تاريخچه معاملات زنده در پروفايل پاكت آپشن خود برويد و بر روي گزينه لغو يا Cancel كليك كنيد. توجه داشته باشيد كه تنها يك معامله را مي‌توانيد با استفاده از اين بونوس لغو كنيد.

بوسترها و بونوس بروكر پاكت آپشن PocketOption
بوسترها يا Boosters در واقع نوعي بونوس پاكت آپشن هستند كه براي شما امتيازات اضافه‌اي در هنگام معامله به ارمغان مي‌آورد كه به شما كمك مي‌كند سطح حساب خود را افزايش دهيد و بتوانيد در بخش بازار موارد و قابليت هاي بيشتري را دريافت كنيد.

پس از ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن شما مي‌توانيد يك بونوس بوستر Booster را در صفحه خريدها (Purchases) داخل بخش بازار يا Market فعال كنيد.

طولاني‌كننده ها يا Prolongators نيز بونوس هايي هستند كه طول مدت بوسترها را افزايش مي‌دهند. به زبان ساده شما مي‌توانيد در هنگام معامله بر روي پلتفرم بروكر پاكت آپشن، براي مدت بيشتري از امتيازهاي اضافه برخوردار شويد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

قابليت Gem ها در پلتفرم پاكت آپشن PocketOption
جواهر ها يا Gems با رسيدن و آزاد كردن دستاوردها يا Achievement ها به شما تعلق مي‌گيرد. هر چقدر معامله بيشتري انجام دهيد، دستاوردهاي بيشتري خواهيد داشت و در نتيجه جم بيشتري به شما تعلق مي‌گيرد.

توجه داشته باشيد كه شما مي‌توانيد در وب سايت كارگزاري پاكت آپشن از اين جم ها به منظور خريد از بخش بازار يا Market استفاده كنيد و از بونوس ها و قابليت هاي اضافه براي به حداكثر رساندن سودآوري خود بهره مند شويد.

يادتان باشد كه شما مي‌توانيد همينطور جم ها را خريداري كنيد يا آنها را با انواع جم هاي باارزش تر تبادل كنيد و طبق خواسته خودتان در پاكت آپشن فارسي از آنها استفاده كنيد.

شما همينطور اين امكان را داريد كه به استخراج جم ها در پاكت آپشن بپردازيد. اين كار به شما اجازه مي‌دهد كه جم ها را از طريق كپي معاملات در پاكت آپشن جمع‌آوري كنيد و در واقع از معامله مربوط به معامله گران برتر پاكت آپشن استفاده كنيد.

كپي معاملات از طريق بخش معاملات اجتماعي بروكر پاكت آپشن انجام مي‌شود. شما به ازاي هر معامله كپي يك تكه جواهر يا Gem Shard به دست مي‌آوريد. 1000 تكه را مي‌توانيد براي خلق يك Gem استفاده كنيد.

رنگ جمي كه دريافت مي‌كنيد به مجوز استخراجي كه فعال كرده‌ايد بستگي دارد. در واقع قبل از كپي معامله پاكت آپشن شما بايد اين مجوز را از بخش بازار پاكت آپشن فعال كنيد تا تكه جواهرها به شما تعلق بگيرد.

 

صندوق هاي جوايز در بروكر پاكت آپشن PocketOption
صندوق ها يا Chests به شما مزاياي معاملاتي تصادفي ارائه مي‌كند كه ارزش اين مزايا يا جوايز به سطح صندوق در سايت رسمي بروكر PocketOption بستگي دارد.

در هنگام شارژ حساب پاكت آپشن يا خريد در بخش بازار پاكت آپشن شما مي‌توانيد يك صندوق را از بين مواردي كه در اختيارتان قرار مي‌گيرد انتخاب كنيد. براي دريافت يك صندوق رايگان در هنگام واريز، شما بايد به ميزان مشخصي واريز انجام دهيد.

همانطور كه گفتيم شما همينطور مي‌توانيد در بخش بازار يك صندوق را با جم هاي خود خريداري كنيد و آن را باز كنيد تا به طور تصادفي يك جايزه كه مي‌تواند به طور مثبتي بر روي معاملات شما در پاكت آپشن ايران اثر بگذارد، به شما ارائه شود.

در بين مهمترين جوايزي كه مي‌توانيد در صندوق هاي پاكت آپشن دريافت كنيد، بليط‌هاي VIP بسيار باارزش هستند چون به شما يك دعوت رايگان براي شركت در مسابقات بروكر پاكت آپشن فراهم مي‌كند.

بليط هاي VIP را شما مي‌توانيد داخل صندوق ها برنده شويد يا اينكه آنها را از بخش بازار خريداري كنيد. براي فعال سازي يك بليط VIP به صفحه خريدها در بخش بازار Market برويد و امكان شركت در مسابقات پاكت آپشن را براي خود فعال كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

ربات هاي بروكر پاكت آپشن PocketOption
با افزايش دسترسي به ابزارهاي بيشتر مانند ربات هاي معاملاتي، امكان سودآوري در پاكت آپشن بيشتر از هميشه است.  با بهره گيري از ربات هاي پاكت آپشن،‌ سرمايه گذاران مي‌توانند بدون اينكه زمان بسياري به معامله و نظارت بر بازار معاملاتي اختصاص دهند، سودآوري كنند.

در واقع ربات هاي معاملاتي باينري آپشن نرم افزارهايي هستند كه سيگنال هاي معاملاتي دريافتي را با قابليت هاي معاملات اتوماتيك تركيب مي‌كنند تا شما بتوانيد بدون نياز به حضور هميشگي از فرصت هاي معاملاتي در سايت بروكر پاكت آپشن بدون فيلترشكن بهره بگيريد.

مي‌توان به انواع ربات هاي معاملاتي در پلتفرم هاي متاتريدر 4 پاكت آپشن و متاتريدر 5 كه بروكر پاكت آپشن پشتيباني مي‌كند، دسترسي پيدا كرد. ربات هاي مشهور با كارايي بالا معمولا به طور مداوم به روز رساني مي‌شود و به روش هاي مختلف در دسترس معامله گران قرار مي‌گيرند.

شما مي‌توانيد تنظيمات اكثر ربات ها را خودتان تغيير داده و آنها را بر اساس نيازهاي خود و شرايط معاملاتي فعلي خود شخصي سازي كنيد. همينطور مي‌توانيد از آنها در حساب دمو پاكت آپشن بهره بگيريد.

اما بايد بسيار هوشيار باشيد كه ربات هاي معاملاتي به طور كلي ريسك معامله پاكت آپشن بالايي دارند و اگر به خوبي آنها را تنظيم نكرده و مديريت ريسك نكنيد، به راحتي ممكن است سرمايه خود را از دست بدهيد. بنابراين قبل از استفاده از هر ربات پاكت آپشن، حتما بايد از نحوه كارايي آن اطمينان حاصل كنيد.

بونوس ها در بروكر پاكت آپشن PocketOption
براي خريد بونوس كافي است در سايت بروكر PocketOption بخش بازار يا Market را باز كنيد و به صفحه كدهاي بونوس يا Promo Codes برويد. حالا بايد بر روي بونوس درخواستي كليك كنيد و گزينه خريد و تاييد را در صفحه باز شده انتخاب كنيد.

با كليك بر روي لينك زير هر بونوس شما مي‌توانيد تمام شرايط و مقررات هر بونوس در پاكت آپشن را مشاهده كنيد. در صفحه‌اي كه باز مي‌شود به طور كامل شرايط بونوس از جمله درصد مربوط به آن، بونوس حداكثر و اينكه بونوس قابل برداشت از پاكت آپشن است يا خير آمده است.

اگر بونوس را خريداري كرده‌ايد يا آن را به طور رايگان از پاكت آپشن دريافت كرده‌ايد، مي‌توانيد به راحتي به بخش خريدها رفته و آن را فعال كنيد. براي فعال سازي بونوس واريز، روي دكمه واريز يا Deposit كليك كنيد و روش پرداخت خود را انتخاب كرده و آن را تكميل كنيد.

براي بررسي روند پيشروي بونوس واريز پاكت آپشن يا بونوس هاي ديگر به بخش مالي يا Finance در پاكت آپشن برويد و صفحه كدهاي بونوس را پيدا كنيد و روند پيشروي بونوس را مشاهده كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

يكي از جذابترين بونوس هاي پاكت آپشن، بونوس موجودي است كه مبالغي واقعي به حساب معاملاتي پاكت آپشن شما اضافه مي‌كند. شما مي‌توانيد از جم ها براي خريد اين بونوس استفاده كنيد.

شرايط اضافه‌اي براي اين بونوس در نظر گرفته نشده است و شما مي‌توانيد بدون مشكل و معطلي از آن براي معامله در پلتفرم پاكت آپشن استفاده كنيد يا اينكه درخواست برداشت پول از پاكت آپشن را بدهيد.

 

سوالات متداول كش بك در بروكر پاكت آپشن PocketOption
كش بك پاكت آپشن را چگونه فعال كنيم؟
براي فعال سازي قابليت كش بك Cashback در پاكت آپشن مي‌توانيد به بخش بازار يا Market مراجعه كنيد و بر روي گزينه خريدها يا Purchases كليك كنيد. حالا در صفحه باز شده مي‌توانيد كش بك در دسترس را ببينيد و با انتخاب گزينه فعال سازي يا Activate آن را براي حساب خود فعال كنيد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با ما همراه باشيد.

معامله بدون ريسك پاكت آپشن چيست؟
قابليت معامله بدون ريسك پاكت آپشن همانطور كه از نامش پيدا است اين امكان را براي شما فراهم مي‌كند تا پس از افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن با لغو كردن يك معامله متضرر، سرمايه اصلي خود را بدون هيچ ريسكي بازگردانيد و امكان استفاده دوباره از آن را داشته باشيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

بونوس پاكت آپشن را چطور فعال سازي كنيم؟
اگر بونوس را خريداري كرده‌ايد يا آن را به طور رايگان از كارگزاري رسمي پاكت آپشن دريافت كرده‌ايد، مي‌توانيد به راحتي به بخش خريدها رفته و آن را فعال كنيد. براي فعال سازي بونوس واريز، روي دكمه واريز يا Deposit كليك كنيد و روش پرداخت خود را انتخاب كرده و آن را تكميل كنيد.

آيا امكان استفاده از ربات در پاكت آپشن وجود دارد؟
مي‌توان به انواع ربات هاي معاملاتي در پلتفرم هاي متاتريدر 4 و متاتريدر 5 پاكت آپشن كه بروكر پاكت آپشن پشتيباني مي‌كند، دسترسي پيدا كرد. ربات هاي مشهور با كارايي بالا معمولا به طور مداوم به روز رساني مي‌شود و به روش هاي مختلف در دسترس معامله گران قرار مي‌گيرند.

جم ها در پاكت آپشن چه كاربردي دارند؟
جواهر ها يا Gems با رسيدن و آزاد كردن دستاوردها يا Achievement ها به شما تعلق مي‌گيرد. هر چقدر معامله بيشتري انجام دهيد، دستاوردهاي بيشتري خواهيد داشت و در نتيجه جم بيشتري به شما تعلق مي‌گيرد. توجه داشته باشيد كه شما مي‌توانيد در سايت كارگزاري Pocket Option از اين جم ها به منظور خريد از بخش بازار يا Market استفاده كنيد و از بونوس ها و قابليت هاي اضافه براي به حداكثر رساندن سودآوري خود بهره مند شويد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/9/9 ساعت: ۱۶ توسط:pforex :